מצטערים, ההרשמה הסתיימה.

מפגש של שלוש שעות בסדנה, נלמד לסרוג סלסלה מיוחדת ב״תך אפריקאי״. נשים דגש על דופן חזקה וסיומת יפה נעבוד, באופן מדיטטיבי, בחופש פנימי ובזרימה מתוך המרכז ונאפשר דרך של התפתחות אישית עדינה ומאוזנת למרגוע, המסת מחסומים, בטחון עצמי והנאה גדולה. הסדנה מתאימה לכל אחת - נתעגל, נתרכך ונהיה קשובות לעצמינו. מה תקבלו? חיבור לחווית עולמכם הפנימי באמצעות צבעים וצורות. נלמד לצייר מיגוון של מנדלות בצורה אינטואיטיבית על נייר וחומרים איכותיים (עפרונות, עפרונות מסיסים במים, צבעי מים, פנדות וטושים אקריליים). חוויה מרגיעה ומטעינת כוחות. הזדמנות להגשמה אמנותית ולהקשבה ללב שלך. מסע אישי מעמיק וחוויתי מגיע לך פסק זמן: * לעצור את המרוץ ולקבל רגע לעצמך. * לקחת נשימה עמוקה, * לתת לעצמך להיזכר ברגעים של חופש, שובבות וחוסר שיפוטיות * לגלות את הצדדים הקסומים שבך אין כל צורך בנסיון או בידע קודם בציור, כל אחת יכולה!! בואי *לצייר קסם * ליצור שינוי *


  • תאריך: 09/23/2019 10:00 PM
  • מיקום א.ד. גורדון, חיפה, Israel (מפה)

מחיר: 150

תיאור

סדנת קיץ - לכל מי שמתגעגעת לצייר‮, ‬להתבונן‮, ‬להנות‮, ‬‬לחוות‮, ‬לשנות‮, ‬לגלות, ליצור
5 מפגשי בוקר בני שעתיים וחצי, כ״א

בסדנה, נלמד לצייר מגוון מנדלות. נכיר לעומק ונחווה את האיכות המיוחדת שמאפשרת כל מנדלה.

נעבוד, באופן מדיטטיבי, בחופש פנימי ובזרימה מתוך המרכז ונאפשר דרך של התפתחות אישית עדינה ומאוזנת למרגוע, המסת מחסומים, בטחון עצמי והנאה גדולה.

הסדנה מתאימה לכל אחת - נתעגל, נתרכך ונהיה קשובות לעצמינו.

מה תקבלו?

חיבור לחווית עולמכם הפנימי באמצעות צבעים וצורות. נלמד לצייר מיגוון של מנדלות בצורה אינטואיטיבית על נייר וחומרים איכותיים (עפרונות, עפרונות מסיסים במים, צבעי מים, פנדות וטושים אקריליים).

חוויה מרגיעה ומטעינת כוחות.

הזדמנות להגשמה אמנותית ולהקשבה ללב שלך.

מסע אישי מעמיק וחוויתי

מגיע לך פסק זמן:
* לעצור את המרוץ ולקבל רגע לעצמך.
* לקחת נשימה עמוקה,
* לתת לעצמך להיזכר ברגעים של חופש, שובבות וחוסר שיפוטיות
* לגלות את הצדדים הקסומים שבך

אין כל צורך בנסיון או בידע קודם בציור, כל אחת יכולה!!

בואי *לצייר קסם * ליצור שינוי *